انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

وقتی پشت سر ِ هم شرمنده ی معشوقت میشی.

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ

رفته بودم بیرون ، قدم بزنم و کتاب بخرم

یکی از دوستان رو دیدم

" به به ! آقا سعید ! چه عجب کتاب رو ول کردی اومدی هواخوری ! "

"آره دیگه ! جدیدا زود خسته میشم ! میخوام برم این کتاب فروشی ِ سر چهار راه کتاب بخرم ، تو کجا میری ؟ "

"هم مسیریم اخوی ! برو بریم ! "

رفتیم و رسیدیم تو کتاب فروشی ، محیط بزرگیه با کلی کتاب درسی و غیر درسی.

" عه پدرام این دخترخالمه ها ! همون دختره که یه بار گوشی ِ ما رو کش رفتین باهاش حرف زدی تو گروه وایبر !  "

"  عه ؟ کو ؟؟ کجاست ؟ کدومه ؟؟ " ( من ِ خاک بر سر که یادم رفت الله بصیر ُ بما تعملون... یادم رفت عشقم کیه ...  )

"سلام دختر خاله ! خوبی ؟ خاله اینا خوبن ؟ "

تو همون بحبوحه ی حال و احوال پرسی منم جفت سعید وایسادم و نگاش کردم ، بعد سرمو انداختم پایین...استغفرالله پشت استغفرالله ...

سعید و خانواده هاش از مذهبی های شهرن و این خاله و دختر خاله و عمه و همه کس و کارشم هم مذهبین .

دختره یه چند باری زیر زیرکی نگاه کرد

ما رفتیم کتاب برداشتیم ، حساب کردیم و اومدیم بریم که

من گیر دادم باید به دخترخالت بگی من کی ام ؛ باید بهش بگی من پدرامم همونکه گفته بود خیلی پسر باحالیه

دوستمم به اصرار ِ من رفت

" خب سعید ، چی گفت ؟ "

" هیچی بابا ، نگات کرد گفت استغفرالله ورفت ! عین خودت استغفرالله از زبونش نمیفته ! "


اومدیم خونه ؛ تا نصفه های شب با خودم کلنجار میرفتم

دوباره افتادم به سجده و حرف زدم باهاش

با خدای خوبم

خدا میدونی

تو عشق ِ منی

من تورو بیشتر از هرکسی دوست دارم

و نمیخوام کسی مانع ِ فکری ِ عشق من و تو بشه ...

هرکس که خودت بخوای وارد زندگیم میکنی یه روزی ، و من تا اون موقع فقط عاشق تو ام

واسه اثباتش هم تمام سعیمو میکنم که دیگه تکرار نشه

گناه نکردن واسم سخته ، ولی همین سختیا نشون میده عاشق چه قدر معشوقش رو میخواد

من اگه میگم میخوامت ؛ فقط شهادتین نیست ! جدی جدی باید نشون بدم چه قدر دوستت دارم ...


خدا همه ی ما رو حفظ کنه از وسوسه های شیطانی ... :(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
سراج

نظرات  (۲)

۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
++++
پاسخ:
متشکرم آقا 
آمین عالی بود
پاسخ:
ممنون خانوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">