انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

برگشتن از یک راه ِ بی پایان

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ

تو این دنیای دوروزه حیفه قلبی بسوزه / آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه


بهش گفتم ، میخواستم مطمئن باشم واسه این عشق همه کاری کردم ، میخواستم مطمئن شم که بهش گفتم و جواب رد داده

داشت میرفت خونه ، بهش گفتم مواظب خودتون باشید ...

نشون دادم که نگرانشم ، برام مهمه

گفت ببینید آقاپدرام ؛ میخوام مطمئن باشم وابستگی از هیچ نوعی ایجاد نشده

میخواستم بگم همه ی فکر من تویی...

بهش گفتم ، خانوم من شما رو دوست دارم ، و بله خیلی وقته دوستتون دارم ، دل که عقل و منطق حالیش نمیشه که من بگم عاشق نشو

نه آقا ، بهتره نه دیگه همدیگه رو ببینیم نه حرفی بزنیم ...

باشه .

یه هفته منو به جنون کشوند، تا میام نماز بخونم یادش میفتم و گریه میکنم ، نه واسه رفتنش ، واسه اینکه یه مدت جای خدا رو گرفت برام یه مدت شد کل فکر و ذکرم. واسه اینکه این تایم  بودنش گند زد به زندگیم .

الان عقایدمو یادم رفته ، یادم نیست چند وقت پیش میخواستم چی و کجا قبول شم و پول دربیارم و بعدش چی کار کنم ؟

زندگیم رو مدار خدا بود ولی الان انگار نمیشه رو همون مدار تنظیمش کنم

واقعا نمیدونم ؛ کسی که آیندشو میبنده روی رضای خدا یعنی دقیقا باید چه کارایی بکنه ؟

+ درسته که رفته ، درسته که تموم شد ، درسته که دیگه نیست ، درسته که دوستم نداشت ، ولی من حق دارم تا آخرش دوسش داشته باشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
سراج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">