انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

خسته ام.

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

التماس دعا رفقا ...

شدیدا به دعا احتیاج دارم

اون دختر معصوم و پاک رو هم از نزدیک دیدم

با هم حرف زدیم

هول شده بود ، دستاش می لرزید ، حس کردم سعی میکنه یه کاری کنه که به چشمم بیاد

برخلاف تصورم به هیچ وجه هول نشدم ، قلبم تند تند نزد و بقیه ی علائم عاشقی.


مجبور شدیم شماره ی همدیگه رو داشته باشیم

و منی که هر لحظه تو تلگرام حواسم به آنلاین بودناش هست ...


با این وجود حس میکنم ترجیح میدم عاشقش نباشم و عاشقم باشه

من یه مغروره از خودراضی ام یا هر چی ، ولی دلم میخواد اینطورباشه.



پانوشت : به خاطر کاری که داریم انجام میدیم مجبور شدم تلگرام رو دوباره نصب کنم ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
سراج

نظرات  (۳)

از ادمای بی مسولیت با غرور بیجا متنفرم در حقیقت
پاسخ:
هوم ، خوبه .
عشق آسان نمود اول،  . . .
پاسخ:
ولی افتاد مشکل ها ... 
خوب عشقتون الکی بود؟
پاسخ:
نمیدونم
یا حداقل الان نمیخوام بهش فکر کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">