انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

عید

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ

کی گفته حتما باید محرم باشه تا آدم یاد امام حسین بیفته ؟

نه آقا ، میتونه همین یک فروردین باشه که آدم امام حسینی شروع کنه همه چیز رو .

یا امام حسین !

سپردم دست خودت امسال رو ...

میدونی

این محرم تو منو از یه دنیای دیگه به یه دنیای دیگه بردی ...

اون موقع بهترین روزای عمرمو داشتم

وقتی که بهم نمیومد مذهبی باشم و می بودم

وقتی که تا اذان میگفت...

بسه بابا ! اینا رو زیاد گفتم

بعدش که همه چی خراب شد

امام حسین میدونی ، میدونی چه قدر دلتنگ اون روزا شدم ؟

میدونی چه قدر دلم آرامش اون موقع رو خواست ؟

بابا بسه بخدا دربه دری و پریشونی !

خدایا نخواه واسه بندت که انقدر بی کس و کار بشه ! نکن اینجوری با بنده ی تنهات ! تو دیگه روتو برنگردون ...

سخته ؟

دفعه قبل هم گفتم سخته خدایی شدن ! امام حسینی شدن ! ولی شد ، ولی دیدم که شد !

اول سالتون مبارک ، عیدتون زیبا !

پانوشت : دارم مداحی گوش میدم ... آخ که این مداحی ها چه قدر دوا درمون میکنن روح زخم خورده ی منو ، آخ که چه خوب تداعی میکنن خاطرات محرم امسال رو ...

منتظر باشید ، و دعام کنید خوب ترین ها ، که برگردم با حال خوب...!


میاد خاطراتم جلوی چشام / من اون خستگی تو راهو میخوام

میخواستم واسه اهل بیت حسین / با اهل و عیالم پیاده بیام !

آه حسرت

تو سینمه و

میباره چشام

به پای غمت

این غم کم نیست

لیاقتشو ندارم آقا

بیام حرمت...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
سراج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">