انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

این اشکام برای خودم نیست فقط دلم برات تنگ شده...

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ
بیا عهد ببندیم !
بیا باز منو بخر خدا !
بیا باز بغلم کن ؛ بیا باز منو پس بگیر از همه آدما
بیا دوباره  آرومم کن
بیا خدا
بیا چه قدر باید صدات بزنم
بیا دیگه !
بیا دیگه طاقت ندارم
بیا دیگه خسته شدم از خوشحالی های ظاهری
بیا تورو مولا
تو رو امام حسین
تو رو امام رضا
تورو امام زمان قسم
خانوم فاطمه زهرا شما واسم مادری کن...
نجاتم بده
شفاعتمو کن...
بیا عهد ببندیم
بیا عهد ببندیم من پوششم رو درست کنم
بیا عهد ببندیم چشمامو ببندم رو همه نامحرما
بیا عهد ببندیم من همیشه به یادت باشم
بیا عهد ببندیم نمازامو سر وقت بخونم
بیا عهد ببندیم باز قرآن رو باز کنم باهام حرف بزنی
بیا عهد ببندیم عاشقت باشم
بیا عهد ببندیم شی عشقم واسه همیشه
بیا عهد ببندیم مثل قبل زیارت عاشورا بخونم
بیا عهد ببندیم خدا
بیا این دفعه نزنم زیرش
بیا این دفعه شرمنده نشم جلوی روت
بیا این دفعه ناامیدت نکنم
تو رو به چی قسم بدم ؟
به چی که برگردی ؟
به چی خدا ؟
پریشونه حالم ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
سراج

نظرات  (۱)

۰۴ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خداخودش فرموده شما یک گام بردارید من ده تا گام برمیدارم

الهی العفو بحق مهدی....
پاسخ:
برداشتم یه گام
فقط حالمو بارونی تر میکنه... فقط نشونم میده این مدت نبودنش چه کرد با زندگیه من !
دعا کن برادر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">