انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

میان یک دوراهی بس ناجوانمردانه !

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ

وقتی بهت خبر میدن آخر هفته میتونی ببینیش تقریبا میمیری ... :(


خدایا چه مرگمه که فقط جلوی این نمیتونم خودمو نگه دارم ...


که فقط نمیتونم بگم اینو دوستش ندارم ... :(


ولی حداقل میخوام برای خودم آسونش کردم

آره خب قراره دو روز آخر هفته به مدت 20 ساعت ببینمش ، ولی توی این 20 ساعت میخوام کم نگاش کنم ، میخوام خیلی خیلی کم نگاش کنم

میخوام باهاش خشک و مغرورانه و متعصب حرف بزنم

انقدر که فکر کنه ازش بدم میاد

انقدر که بفهمه از اونم میگذرم ...

خدایا میشه کمکم کنی ؟ بدجور بهت احتیاج دارم

اینجای کار دیگه خودمم نمیتونم ، اگه میشه تو نجاتم بده ...

سپردم دست خودت که رفتارم جلوش درست و عاقلانه باشه

کمکم کن که عاقل شم و این عاقل شدن رو نشون بدم ... :(

به امید خودت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
سراج

نظرات  (۲)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یاغیاث المستغیثین...
پاسخ:
الغوث الغوث ... 
واقعا آمین
پاسخ:
متشکر ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">