انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

خیر در کار جهان نیست که نیست !

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

" ممکنه خانوم فلانی هم بیاد "


چی ؟


 انگار احتمال داره که بیاد ، البته من فکر نمیکنم! اگه بیاد که دیگه تو درس نمیخونی !


سرمو انداختم پایین ، گلوم خشک شده بود ، خانوم هــ!ــ ممکنه بیاد اونجایی که قراره برم .


گفتم عه ! این چه حرفیه میزنی مومن ! من یه زمانی دوستش داشتم ولی خب دیگه خیلی وقته گذشته ... بیخیال ، من جدا احساسی بهش ندارم و دوست ندارم الان خودمو درگیر این مسائل کنم ، هدف من چیزه دیگه ای هست .


ولی ته دلم خدا خدا کردم فقط یه بار از نزدیک ببینمش !


خانوم هـــ!ــ معشوقه ی پاک و دوست داشتنی...!

وقتی فکرشو میکنی که قراره برای دومین بار ببینیش قفل میکنی ! دفعه ای اول از دور ولی حالا از خیلی نزدیک !

اگر بیاد من قرار نیست اقرار کنم به دوست داشتنش! قرار نیست اصلا چیزی بروز بدم ! من اصلا عاشقش نیستم ! ( نمیدونم دارم چه کسی رو گول میزنم دقیقا ...)

قراره عادی باشیم ، دو تا آدم عادی که با هم کار میکنن تلاش میکنن ولی خب اهدافشون متفاوته.


نه ! فکر نمیکنم الان علاقه ام به اندازه ی قبل باشه !

جایگزین آوردی برام تو قلبم خانوم هــ!ــ دوست داشتنی !

جایگزینت انقدر بزرگه که نمیتونی جاش رو بگیری ! مگه میشه ؟! مگه میشه آدم جای خدا رو بگیره ؟!


هرچند یه گوشه ی قلب آدم رو خدا خالی میزاره واسه عشق ورزیدن به یکی از مخلوقاتش ...

ولی نه ! نه نمیخوام بهش فکر کنم ، حالا که دارم واسه رسیدن به هدفم خودکشی میکنم از صبح تا شب ، حالا که قید هر کس و هرچیزی رو زدم قید دوست داشتن تورو هم میزنم ! بی رحمانس ، نه ؟ کسی که آرزوش بودی حالا آرزوهای دیگه داره !

(:

این هدف اگر میسر بشه یه قدم بهت نزدیک ترم ...


دعا کنید مسلمین و المسلمات !

دعا کنید که حالا و همین موقع که دارم تلاش میکنم جواب بده ، دعا کنید بی نتیجه نمونه !

دعا کنید آقا !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
سراج

نظرات  (۳)

خوشحال میشم سر بزنید
پاسخ:
چشم 
مگه میشه آدم جای خدا رو بگیره
فوق  العاده بود این  قسمت :)
پاسخ:
لطف خدا و لطف شما کم نشه (:

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۶ فروردین دخت
دولت آن است که بی خون دل آید به کنار...ور نه با سعی و عمل کار جهان این همه نیست...

امیدوارم  به اهدافتون برسین..انشاءالله...
پاسخ:
ان شالله ...
هر چی که خدا بخواد
هر چی که صلاح باشه پیش بیاد ...
هر چی رضای اون عشق ِ بزرگه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">