انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

لعنت به من ...

پیمان شکستم .

دیشب اصلا متوجه نبودم که دارم چه کاری میکنم ، گناه کردم.

به همین سادگی ، گناه کردم .

با نامحرم حرف زدم ، شوخی کردم و خندیدم
...

لعنت به من ، که انقدر سست عهدم و فراموش کردم چه پیمانی بسته بودم با مولام ، حسین .

شرمنده ام آقا...

شرمنده ام علمدار ...

امروز رفته بودم هیئت ، تمام سعیم رو این بود که نگام از زمین بلند نشه

یهو نگام افتاد به یه دختر

خدایا ببخشم ... تو اون لحظه بازم انگار که یادم رفته باشه ، دنبال دختره میگشتم

بعدش یادم افتاد

گفتم نمک نشناس ، نذری ِ آقا رو میخوری و بازم یادت میره هدفت چی بود ؟

استغفرالله گفتم و باز سرمو انداختم پایین

یا حسین

یا ابوالفضل

اگر کمکم نکنید ، راه رو دوباره گم میکنم ...

این ها رو هم نوشتم که وقتی وسوسه شدم بخونمشون

خدایا چرا انقدر برام سخته گناه نکردن ...

حس بدی دارم به خودم ... دیشب تو هیئت گفتم یعنی میشه امام حسین یه نذری هم به من بدن ؟

یه دستی اومد طرفم ، ظرف نذری رو گذاشت تو دستم ...

شرمنده ی روی ماه ِ مولا شدم ... یه لحظه تو دلم گفتم آخیش ! منو پذیرفت ِ آقا !

عهد شکستم ...

خدا ببخشه منو ...

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۲
سراج

نظرات  (۴)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۷ فروردین دخت
انقلابتون پایدار...
پاسخ:
ان شالله ...
:)
پاسخ:
:)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام ممنونم از اطلاع رسانیتون......
پاسخ:
کاره خوبی رو  شروع کردید.
اجرکم عندالله جدا.
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۵ نجمه شفیعی
سلام .
ان شاء الله که خدا کمکت کنه.
میدونستی اعتراف به گناه خودش یه گناه بزرگه ؟
این چیزهارو فقط واسه خدا بگو و ازش بخواه که کمکت کنه . اگرم اعتراف کردن فقط آرومت می کنه حداقل پیش یه امین خدا ، اعتراف کن نه پیش تمام خلق خدا.
میدونم احتیاج به نصیحت نیست ولی این یکی از گفته ها و اعتقادات دینمون هست .دونستنش ضرر نداره . خودت باید بهش برسی .
ببخشید که مزاحم شدم.
پاسخ:
سلام.
ان شالله .
من هنوز خیلی گناه هامو اسم نبردم !
هدف این بود که خوانندگان وبلاگ ، متوجه باشند از ابتدا اینطوری نبودم  و بسیجی به دنیا نیومدم ، به زور و اجبار هم این چیزا رو نمیگم ، میخوام بعضیاشون که خودشونم گناه هایی مثل گناه من انجام میدن ببینن که من تا ته این گناه ها رفتم وبرگشتم ، که برگردن .
یادمه وقتی چهارتا بچه مسلمون میدیدیم میگفتیم بابا  اینا اصن نمیفهمن دنیا چیه ! نمیفهمن عشق دنیا کجاست !
این اعتراف ها به جهت این بود که خوانندگان مستحضر باشن این به اصطلاح عشق و کیف دنیا رو تجربه کردم ، و میگم که دروغه ، یه دروغ شیرین که منتهی میشه به یه تلخیه محض.
بعد اینکه شکر ِ خدا
این خلق الله که هیچکدوم من رو نمیشناسن ! (: یه جورایی راحت تره برام اعتراف کردن و نوشتن اینکه یه روزی چجوری بودم و چرا یه راهی رو انتخاب کردم.
ممنون بابت نصیحت . لطف کردید ، من این قضیه ی اعتراف به گناه رو نمیدونستم ، و قلبا متشکرم بابت آگاه سازی.
نفرمایید ، مزاحم نیستید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">