انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

الحمدالله قسمت شد امروز با یکی از دوستان بریم هیئت عزاداری

جمله ی " اصلا حسین جنس غمش فرق میکند " درسته ولی باید جمله ی " اصلا ابوالفضل جنس اشکش فرق میکند " هم باید بزنن کنارش.

حال خوبی پیدا کردم 

نشد اشک بریزم ، دو قطره چکید ولی دیگه نیومد ! بغض میکردم ولی اشک نمیشد ...

یه حدیث خوندم ، نوشته بود هرکس قساوت قلب گرفت دیگه نمیتونه واسه اهل بیت گریه کنه !

از خودم بدم اومد ، تو نماز جمعه گفتم خدایا ! قربونت برم تو که منو کشیدی سمت خودت ، پس چرا هنوز باهام قهری ؟

قهری دیگه ، قهری ! اگه قهر نبودی که هنوز قساوت قلب نداشتم و پاک شده بود از روی قلبم ، الان حداقل زار میزدم به حال خودم !

هرکس که در گناه فرو بره دچار قساوت قلب میشه ... روی قلبش یه لایه غبارگناه میشینه ، مثل الان ِ من ...

خدا رو شکر ، که حداقل بیشتر از این غبار آلود نشد ، که الان جلوش رو گرفتم.


# امروز کم ندیدیم پسرانی که تیپ های آنچنانی زدن و کنار دسته های عزاداری به دید زدن مشغول بودن ... من کاری باهاشون ندارم چون هرکسی جواب اعمال خودش رو میده ، اما خب اعصابم خورد شد دیگه ...

# جای امر به معروف و نهی از منکر شدید حس میشه ...

# باز صدای اذان میاد ... این قضیه ی پست نوشتن و مصادف شدنش با اذان ... به فال نیک میگیرم ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۱
سراج

نظرات  (۲)

من یک سوال ذهنمو مشغول کرده ...
شاید همین الان صدهزار نفر روحانی در کشور داشته باشیم. گیریم صدهزارتا باشه.
اینا دین شناسن. اینا ی چیزایی بارشونه.
پس چرا سیصد و سیزده نفر پیدا نمیشه امام عصر بیاد؟ 
پاسخ:
یک سوال هم ذهن منو مشغول کرده ! آقا من کجای این متن اسم از مولامون امام زمان بردم ؟!
الا ایحال
احتمالا این سوالتون رو جوابش رو خودتون هم میدونید.
نمیدونم چرا پرسیدید !
اما من جواب شخص خودم رو نمینویسم ، ترجیح میدم یه جواب کامل پیدا کنم براتون ، هرچند خب مشخصه چرا سیصد و سیزده نفر یار واقعی و مومن قلبی پیدا نمیشه که ایشون بیاد ، به علاوه مگه لازمه ی ظهور فقط همیناست ؟ اصلا شاید همه ی این سیصد و سیزده نفر هم همین الان وجود داشته باشند ، ولی خب شرایط دیگه ای هم لازمه .
باید لیاقت ظهور رو داشته باشیم .
انتظار ما نشه مثل دعوت کوفی ها از امام حسین و بعدش ...
خیلی زیبا بود..
پاسخ:
لطف دارید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">