انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

عاشقتم سرچشمه ی مهربانی !

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

خوبی ِ اینجا اینه که

هیچکس متن ها رو نمیخونه ، از بس که زیادن.

و از همه مهمتر

کسی هویت واقعی من رو نمیدونه

پس میشه راحت نوشت

نوشت و مطمئن بود که قضاوت نمیکنن !


دلم گرفت از خودم

از آدمی که تمام هدفش خورد کردن منه !

ای بابا ! یعنی انقدر مهمم که سعی میکنی خوردم کنی ؟

بغضم گرفت یه لحظه ...

ولی به خودم گفتم وقتی خدا همه کس تو هست ، غمت نباشه دیگه ! الیس الله بکاف عبده ...

تقصیر خودمم هست


خودم دارم کم کاری میکنم

کم کاری در رسیدن به هدفی که میخوام

بدم میاد از خودم

یه گوشه نشستن و خیالبافی آدم رو به اهدافش نمیرسونه.


نمیدونم ، شاید باید کسی حرفای درست حسابی بزنه و تلنگر محکمی بهم وارد کنه تا تکونی بدم به خودم و درس خوندن رو سفت و سخت ادامه بدم.


خدایا توکل به خودت ... خودت کمک کن ...


آخ قربونت برم خدا !

قربونت برم که الان صدای اذان اومد ...

قربونت برم که صدام زدی بیام باهات حرف بزنم ...

قربونت برم که انقدر حواست هست ، که انقدر سریع جواب میدی...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
سراج

نظرات  (۱)

:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">