انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست / سخت کار ِ ما بود کز ما خدا برگشته است

انقلاب ِ درون

گر برود جان ِ ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست ، دوست تر ازجان ِ ماست !
عاشقتم خدا (:

تولد دوباره ی من در :
20 مهرماه 94

خوشا عاشقی ِ بی غش جان های فدایی.

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ


حذف کردم

هر چیزی که وجود داشت حذف کردم

یادم می آید چند وقت پیش ، یکی از همین دوست های مذهبی گفت فلانی واتس اپم را حذف کردم

خندیدم ، گفتم بابا تو دیگه کی هستی ! با واتس اپ مگه میشه گناه کرد ؟! که حالا تو حذف کردی ! تو که فیلم وعکس هم برات نمیفرستن ، با چهار تا مذهبی مثل خودت دوستی ، یا نکنه ناقلا تو هم آره ؟

فقط یادم است  سرش را انداخت پایین  و هیچی نگفت.

نفهمیدم چرا گوشیش را فروخته و نوکیای ساده خریده

__________________________________________________________________________

من هم حذف کردم

تلگرام و

واتس اپ .

کلش هم از همان  ابتدا خوشم نیامد ، حذف کرده بودم ! اینستا هم همینطور .

گوشی ِ من هم عوض شد ، سلام نوکیا ! تا زمانیکه مطمئن باشم به سمت گناه کشیده نمیشوم نوکیا ، نوکیا می ماند.

نه اینکه هر کس گوشی مدل بالا داشته باشد نمیتواند خودش را حفظ کند

نه ، مساله این نیست

مساله این است که برای من سخت و ثقیل است

منی که همیشه در معرض گناه بودم نمیتوانم  ، گاهی آنچنان بین وسوسه ها گیر میکنم که گفتن ِ " یا دلیل المتقین " توی دلم کافی نیست ، باید فریاد بزنم " خدیا نجاتم بده " که آن وسوسه های روانی ذهن ِ پریشانم را رها کنند.

القصه

حذف کردم که تا حدودی خودم راحت باشم

وگرنه دوستای مذهبی داریم که فعالیت های مذهبی انجام میدهند در اینستا و  تلگرام و فضای مجازی .

_________________________________________________

امروز عصبانی شدم ، سر برادرم داد کشیدم ... 

احساس میکنم کنترل رفتار برایم از هرکاری سخت تر است

حتی از حفاری معدن با قاشق .

_______________________________________________

سید علی خامنه ای ، برای جوانی مثل من که اصلا در قید هیچ چیز نبودم مفهومی نداشت

سید علی دُر  ِ پنهان بود .

حالا ولی ِ ماست.

_____________________________________________

دوازده روز پاکی از معصیت ِ بزرگ ( خودم میدونم این چی بوده ، مینویسم که یادم بمونه این دوازده روز چه حالی داشتم )

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
سراج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">